سایت انجمن تخصصی تیراندازی تفنگدار

نسخه‌ی کامل: ولوم تنظیم قدرت در سلاحهای بادی، بررسی،مزایا و معایب ...
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
(۱۳۹۵/۰۱/۲۶، ۰۸:۲۱ ب.ظ)مرتضی کربلایی نوشته است: [ -> ]در مورد ولومهای قدرت در سلاح هایpcp که حالت پیوستگی دارن و بصورت پله ای نیستند مانند ایر ارمز ، یک اشکال بزرگدارند و ان این است که با تغییر در ولوم قدرت سلاح دقیقا قدرت مشخصی برای تیرانداز نداره و برای بدست اوردن قدرت دقیق سلاح حتما باید متوسل به کورنوگرافی شود با توجه به اینکه دامنه تغییرات ولوم در ایرارمز بسیار کمه و با کمترین مقدار در چرخش ولوم قدرت سلاح به نسبت به مقدار زیادی تغییر میکنه .
 در صورتی که ولومهای قدرت چند حالته مانند سوماترا و اف ایکس و ... رو هر وضعیت، قدرت سلاح کاملا مشخصه و در یک محدوده کاملا ثابت عملکرد کاملا معینی داره و با تغییر در ولوم ، نیاز به کورنو گرافی و تعیین قدرت سلاح نداره ، در مجموع ولوم قدرت سلاح در حالت پیوسته از کمترین مزیت برخورداره ودر عمل، جهت تیراندازی دقیق چندان قابل استفاده نیست.

درود 

این نظریه شاید در خصوص پانچر که به نوعی کپی از سیستم ایرارمزه و با کیفیت پایین تر و نواقصی که در این بحث نمیگنجه ، ولی در خصوص ایرارمز این مورد صدق نمیکنه،  و در ایر ارمز هم در محدوده مشخص سلاح عملکردش کاملا مشخصه البته مسلما در ولومهایی پله ای این امر واضح تره ولی منظورم اینه که در ایرارمز هم این مورد به شدت انچه که اشاره کردید نیست.

[تصویر:  03-11-11-04-Air-Arms-Twice-PCP-air-rifle...-scale.jpg]

ارادت
درود

یک نکته رو خدمت دوستان یاد اوری کنم و اون اینه که سلاجهای حرفه ای و تارگتی به هیچ عنوان ولوم قدرت ندارن و تمام سلاحهایی که دارای ولوم قدرت هستند شکاری بوده و در همون حد هم باید ازشون انتظار داشت و برای بحث تارگت باید حتما سلاح متناسب رو انتخاب کرد. اینرو از این جهت گفتم که دوستان برای مسابقات بنچ و فیلد زیاد میپرسن و بدونن که داستان چیه، البته این در سطوح حرفه ایه و برای تارگت زنی تفریحی و تمرینی بد نیستن.

ارادت
صفحه‌ها: 1 2