اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 24 رأی - میانگین امتیازات: 3.21
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی نرم افزارهای کاربردی تیراندازی
#4
(۱۳۹۵/۰۱/۲۰، ۱۰:۲۱ ب.ظ)naserkhamseh نوشته است: با سلام
این هم یک نرم افزار اندروید فوق العاده برای تیراندازی
توضیح این که این نرم افزار هم برای بادی و هم برای گلوله زنی کاربرد داره و در اون طیف وسیعی از فاکتور های تیراندازی اعمال میشه.
نام این برنامه استرلاک است.
و این هم لینک دانلود
http://s6.picofile.com/file/8197348984/S...m.apk.html

با تشکر از اطلاع رسانی شما 

باید به عرض برسانم که استرلاک بیشتر مناسب گلوله زنی است تا سلاح های بادی .

بنابر این پیشنهاد میشه که دوستان برای محاسبات بالستیک گلوله زنی از استرلاک استفاده کنن و در مورد بادی ،چیرگان کاملا نیازهای محاسباتی و کالیبراسیون دوربین و ....شما براورده میکنه .

از ویژگی های چیرگان این است که چون توسط کارخونه هاوک ارائه شده براحتی با میلداتهای انواع مدلهای دوربین هاوک ، کاملا سازگاره و میتونید در صورت داشتن دوربین هاوک از اون استفاده کنید البته این مزیت فقط در مورد محاسبات میلدات استثنا داره و در مورد بقیه فاکتورهای دوربین ، شما با هر دوربینی میتوانید از این نرم افرار استفاده کنید و هیچ مشگلی رو براتون ایجاد نمیکنه.

و البته تعدادی از مدلهای دوربین هاوک رو داریم که ارزش میلدات اونها برابر ارزش میلدات دوربینهای برند های دیگر است که در صورت وجود این موارد، ارزش میلدات چیرگان رو میتونید بر اساس دوربین خودتون به صورت اپشن دیفالت که در نرم افزار تعبیه شده، مانند دوربین هاوک انتخاب کنید و از اون بهره ببرید.

فقط باید دقت داشته باشید که دوربین شما ارزش میلدات دقیقا برابر یکی از مدلهای هاک رو داشته باشه و حتی با محاسبه ارزش میلدات دوربین خودتون و محاسبه معادل اون در دوربین هاوک باز هم استفاده از میلداتهای چیرگان برای دیگر برندهای دوربین نیز قابل استفاده است.

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
RE: معرفی نرم افزارهای کاربردی تیراندازی - توسط Takkhal - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱، ۰۹:۴۳ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 2 مهمان