اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 864 - File: showthread.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 864 errorHandler->error



اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 28 رأی - میانگین امتیازات: 3.36
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
محاسبات دوربین هدفگیری و واحدهای ان
#1
در این تاپیک میخوام برای دوستان روش محاسبه و مفاهیم  MOA  و میلی رادیان رو بگم چرا که اگر یک تیرانداز که با دوربین هدف گیری رو سلاح با این مفهوم و روش محاسبه اون اشنا نباشه به هیچ وجه نمیتونه از دوربین های هدف گیری استفاده درست و مناسب داشته باشه و با تغییر در نوع دوربین و احیانا برند اون دچار مشگل میشه .
برای روشن شدن این مفاهیم لازم است که دایره رو به درستی به لحاظ هندسی بشناسیم تا بتوانیم در مورد این اصطلاحات درک درستی داشته باشیم .

با روشن شدن این مفاهیم برای دوستان ، براحتی میتونید محاسبات اندازه گیری احاد زاویه رو برای هر دوربین دلخواهی بدست بیاورید و به بهترین وجه ممکن از اون دوربین بهره ببرید حتی اگر اون دوربین برای سلاح شما چندان مناسب نباشه و به دلیل محدودیت ، از داشتن دوربین مناسبتر محروم باشید.

چرا که همیشه دوربین دلخواه و ایده ال ما در دسترس نیست و بیشتر موارد لازمه که با دوربینی که مناسب سلاح ما نیست و دوربین مناسب هم در اختیار نیست، تیراندازی کنیم و گریزی هم از این محدودیت نداریم . در این شرایط باید خودمون رو با وضع موجود وفق بدیم و با استفاده درست و اگاهانه از امکانات محدود و موجود خودمون بهترین استفاده رو ببریم.

همانطور که عرضکردم لازمه انجام محاسبات ، درک دایره و محاسبات در رابطه با این شکل هندسی بسیار مهمه که در پست بعدی به ان میپردازیم.

ادامه دارد..........

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
محاسبات دوربین هدفگیری و واحدهای ان - توسط Takkhal - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴، ۰۹:۰۸ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان