اخطار‌های زیر رخ داد:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 864 - File: showthread.php PHP 7.3.33 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 864 errorHandler->error



اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 38 رأی - میانگین امتیازات: 2.97
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
پترن گیری یا بدست آوردن الگوی پخش
#1
به رفتار و نحوه پراکنده شدن ساچمه های یک تفنگ ساچمه زن(شات گان) پس از شلیک پترن یا به زبان فارسی الگوی پخش گفته میشه.
دانستن الگوی پخش یک تفنگ ساچمه زن(دوستان توجه داشته باشن که منبعد هر جا که در این تاپیک با وازه تفنگ ساچمه زن برخورد میکنن،منظور همون شات گان بوده و سعی میکنم از اسم فرنگی کمتر استفاده کنیم.پس منظور از تفنگ ساچمه زن اسلحه در این تاپیک اسلجه گرم هست و با تفنگهائی که با فشار و نیروی باد ساچمه رو شلیک میکنن اشتباه گرفته نشود)برای کاربر اون تفنگ بسیار ضروری و لازم هست.
همونطور که میدانید تفنگهای ساچمه زن دارای چوکهای مختلفی هست.چوک به قطر دهانه لوله گفته میشه که کمتر از قطر ابتدای لوله یا همون جائیه که فشنگ گذاری میشه،هستن.تفنگهای ساچمه زن معمول در ایران با فشنگهائی تغذیه میشن که قطرشون 12 میلیمتر هست.
سلاح فابریک در چوکهای مختلف تولید میشه.برای همین بعضی از سازندگان تفنگهای ساچمه زن برای بهره گیری تیرانداز از واریانتهای مختلف به تفنگ امکان افزودن چوک کتحرک رو اضافه میکنن.
این مطالب خودشون بحثهای جداگانه ای هستن که بعدا یا من یا دیگر دوستان در موردشون در تاپیکهای مستقل صحبت خواهیم کرد و اینجا من فقط برای تفهیم بهتر مطلب مجبورم خلاصه وار توضیح بدم.
بر همین اصل چوک و همچنین بر اساس استفاده از چوکهای متحرک و همچنین حالات مونتاژ لوله،کپ و قنداق با یکدیگر،ساچه ها پس از شلیک در حالات مختلفی پخش میشوند که تیرانداز رو مجبور میکنه از این حالات مطلع باشه و شلیکی بدون عیب انجام بده.تکنیکی که ازش بهره گرفته میشه تا این آشنائی بین تیرانداز و تفنگ بوجود بیاد،پترن گیری نام دارد.
این یک کلیاتی بود از پترن گیری و برای اینکه در فضای مجازی طولانی شدن مطلب در خواننده خستگی بوجود میاره،توضیحات تکمیلی رو در پستهای آتی تقدیم میکنم و از دوستان هم خواهش میکنم در بحث شرکت کنن و دانسته هاشون رو به دیگران هم منتقل بفرمایند.

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
با شکار آگاهانه به احیای دوباره کشورمان یاری برسانیم.
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
پترن گیری یا بدست آوردن الگوی پخش - توسط bahram-azad - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱، ۱۲:۰۴ ب.ظ
RE: پترن گیری یا بدست آوردن الگوی پخش - توسط bahram-azad - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵، ۱۲:۲۸ ب.ظ
RE: پترن گیری یا بدست آوردن الگوی پخش - توسط همدل - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷، ۰۴:۵۳ ب.ظ
RE: پترن گیری یا بدست آوردن الگوی پخش - توسط bahram-azad - ۱۳۹۴/۱۲/۱۹، ۰۴:۰۳ ب.ظ
RE: پترن گیری یا بدست آوردن الگوی پخش - توسط bahram-azad - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ
RE: پترن گیری یا بدست آوردن الگوی پخش - توسط همدل - ۱۳۹۵/۰۱/۲۱، ۰۷:۴۱ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان