اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 43 رأی - میانگین امتیازات: 3.19
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی سلاح کالیبرگان کریکت
#3
از اونجایی که در حال حاضر تعداد سلاح های  pcp کارخونه کالیبر گان ساخت چکسلواکی ، تحت عنوان کریکت در کشورمون زیاد شده و کاربران قابل توجهی دارن از اون بهره میبرن لزوم ایجاد این تاپیک احساس میشه که باید به مرور اطلاعات مربوط به این سلاح بسیار زیبا و کارامد رو در این تاپیک اضافه کنیم البته این جانب دارم مطالب بسیار خوبی رو در این مورد جمع اوری میکنم ولی اگر دوستان دیگه در باره این سلاح بسیار خوب اطلاعاتی دارن دریغ نکنن.

یکی از مدل های بسیار زیبا از این کارخونه کریکت بولپاپ wst هست که متاسفانه از این سلاح به تعداد بسیار کمی وارد ایران شده ولی مدل قنداق سنتتیک این سلاح به تعداد قابل توجهی به کشور عزیزمون اوده که البته به لحاظ فنی به نظر میرسه که تفاوت چندانی بین اون ها نیست به جز اینکه مدل wst با قنداق چوبی با چوب گردو جلوه بسیار زیبایی به این سلاح دوست داشتنی داده.
از ویژگیهای بسیار جالب این سلاح فول خان فول چوک دقت بسیار خوب این سلاح در مقایسه با طول لوله اون هست که بین pcp های موجود در بازار واقعا یک شاهکار استثنایی به شمار میاد .
تصور کنید که لوله سلاح با طول تقریبی 45  سانتی متر مانند سلاح های با لوله بلند مثل ایر ارمز و وایرخ و... از لحاظ دقت نه تنها از این گونه سلاح ها کم نمیاره بلکه به نظر میرسه که سر تر از اون ها هم باشه که انشا الله در اینده نه چندان دور یک ریوو کامل از این سلاح رو برای دوستان در همین تاپیک ارائه خواهم کرد.

البته مشخصات مختصری که تا الان از مدل wst داریم از این قراره

طول لوله 44.5 سانت
وزن بدون دوربین 2.7 کیلو گرم
قنداق چوب گردو با کیفیت بسیار بالا
2 عدد خشاب 14 تایی
دارای رگلاتور با تلرانس تقریبی 3 متر برثانیه با ساچمه سورت نشده
مخزن 280 سی سی با فشار کاری حداکثر 300 بار
تعداد 60 شات البته اگر مخزن تا 250 بار شارژ شده باشه
در ضمن دوستانی که گروپ این سلاح رو در 50 متری گرفتند در 14 شات گروپی معادل 12 سانت از سلاح گرفته اند که تصور میره که از این بهتر هم میتوان گروپ بهتری از این سلاح گرفت که البته قضاوت در این مورد یک مقداری زوده و به بررسی بیشتری احتیاج داره.

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پیام‌های داخل این موضوع
معرفی سلاح کالیبرگان کریکت - توسط Gunholder - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ
RE: معرفی سلاح کالیبرگان کریکت - توسط Gunholder - ۱۳۹۵/۰۱/۲۰، ۰۱:۳۴ ب.ظ
RE: معرفی سلاح کالیبرگان کریکت - توسط Takkhal - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸، ۱۰:۰۸ ب.ظ
RE: معرفی سلاح کالیبرگان کریکت - توسط Gunholder - ۱۳۹۵/۰۲/۰۶، ۱۲:۰۱ ق.ظ
RE: معرفی سلاح کالیبرگان کریکت - توسط Gunholder - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲، ۰۹:۳۵ ق.ظ
RE: معرفی سلاح کالیبرگان کریکت - توسط Gunholder - ۱۳۹۵/۰۶/۰۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ
محصولات خانواده کریکت از کارخونه کالیبرگان - توسط Takkhal - ۱۳۹۵/۰۱/۲۸، ۱۱:۲۱ ق.ظ

پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان