اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 30 رأی - میانگین امتیازات: 3.2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
تنظیف و نگهداری سلاح ساچمه زنی
#1
بحث نظافت و نگهداری تفنگهای ساچمه زنی بسیار گسترده و مهم هست.اولا دوست ندارم متکلم وحده باشم و دوست دارم سایر دوستان هم تو بحث مشارکت داشته باشن.از طرفی میدونم که تو دنیای مجازی پست بلند و طولانی،حوصله خواننده رو سر میبره و حتی اگه مطلب رو تا انتها هم دنبال کنه،چیز زیادی دستگیرش نمیشه.برای همین بحث رو قدم به قدم دنبال میکنیم و همه مطالب رو همون اول نمیاریم رو صفحه مونیتور و از دوستان هم توقع داریم تو بحث مشارکت کنن.
اولین موضوع:هیچوقت شات گان خودتون رو سر سوزن نگه ندارین.یعنی هرگز نذارین تفنگ در مواقع غیر لازم مسلح باشه.چون فنرش ضعیف میشه.
اشکالی نداره،حتی اگه بعد از مسلح کردن تفنگ،اگه از شلیک منصرف شدین و فشنگ رو از توی لوله بیرون آوردین،حتی اگه تفنگ شما دارای قابلیت خلاصی ماشه و سوزن رو نداره ،یکبار چکاندن ماشه خالی آسیب چندانی به سوزن تفنگ نمی رسونه.تازه میتونید از یه پوکه که چاشنی عملکرده اون رو در آوردین استفاده کنید یا یه محافظ سوزن بخرین.

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#2
برای اینکه لوله،قطعات فولادی و قطعات متحرک تفنگمون از سلامت کامل برخوردار باشه،بهتره همیشه آغشته به روغن تنظیف کرده و در این حالت ازش نگهداری کنیم.فقط باید یادمون باشه که قبل از تیراندازی حتما جان لوله رو با استفاده از پارچه خشک و یا لوازم تنظیف که در اختیار داریم،با حوصله و دقت کامل از روغن پاک کنیم.
دلیل این کار رو میدونید؟
خیلی ساده اس،وجود هرگونه آلایش در جان لوله اعم از روغن،ریزترین ریگی که بتونید تصورش رو بکنین،حتی دانه برف یا گرد و غبار،میتونه حین شلیک باعث ترکیدگی لوله تفنگ بشه.
در ضمن بهتره اسلحه در محلی که نگهداری میشه بصورت افقی گذارده بشه و سعی کنید تفنگتون رو بصورت ایستاده نگهداری نکنید.

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
با شکار آگاهانه به احیای دوباره کشورمان یاری برسانیم.
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان