اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 25 رأی - میانگین امتیازات: 3.48
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
دی استیت گرند پریکس Daystate Grand Prix
#1
درود 

امروز قصد دارم یکی از شاهکارهای جدید شرکت دای استایت رو براتون معرفی کنم.

  دی استیت گرند پریکس  Daystate Grand Prix

این پی سی پی از سری محصولات لوکس ودست ساز شرکت دی استیت بوده و خریدار بایست برای خرید اون حداقل 3 ماه بعد از انجام سفارش صبر کنه .

این تفنگ اختصاصا برای مسابقات فیلدتارگت طراحی شده و در واقع نمونه توسعه یافته مدل mk4 این شرکته که برای حصول بهترین نتیجه از آخرین و پیشرفته ترین تکنولوژی موجود روی اون استفاده شده که توضیح کوتاهی براتون میدم.

استفاده از سیستم رگولاتور و چکش الکترو مغناطیس و سیستم دیجیتال mtv که سیستم اختصاصی و پتنت کمپانی دی استیت هست که شخصا تجربه اونرو رو سلاح ایرولف داشتم که البته ورژن بالاتر اون روی گراندپریکس نصب شده. 
استفاده از یک کورنوگراف داخلی برای حصول بالاترین راندمان و تنظیم قدرت اپتیمم سلاح.  شخصا تا حالا چنین موردی رو ندیده بودم که سلاحی مجهز به کورنو گراف داخلی باشه که این امر نشون دهنده اوج بهره‌گیری از تکنولوژیه.
قنداق سلاح از جنس لمینیت اختصاصی کمپانی دی استیت بوده و طراحی ارگونومیک و قابلیت تنظیم رو داره.
کالیبر سلاح 4.5 بوده و قدرت اون قابل تنطیم بصورت دیجیتال  تا حداکثر 26 ژوله که تولید کننده توصیه کرده که فقط از ساچمه 8.5 گرین فیلدتارگت شرکت دی استیت استفاده بشه.

اینهم مختصری از اطلاعات تولید کننده:

New features include:
 

Computer controlled - electronic firing system

New patented MVT  digital regulator for super consistency.

On-board built-in Chronograph to adjust power for optimum performance

Single shot reinforced breech

Gary Cane manufactured laminated stock

High-power version: Up to 950 fps (290 mps) - 18 ft. lbs.   CAL .177 only 8.5 gr Daystate FT

[تصویر:  MK4-GP.jpg]

سیستم کورنوگراف داخلی
[تصویر:  3_max.jpg]

سیستم کنترل دیجیتال mtv

[تصویر:  2_max.jpg]

[تصویر:  4_max.jpg]
[تصویر:  5_max.jpg]

لینک بروشور : http://www.daystate.com/images/reviews/GP_brochure.pdf

http://www.daystate.com/images/reviews/D...-SS-01.pdf

امیدوارم شاهد حضور این اثر هنری ، تکنولوژیکی در ایران باشیم.
ارادت 
دانشور
1394.12.7



توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#2
با سلام:
تفنگهای پیشرفته مثل این یا ایرولف (اگر اشتباه نکرده باشم ) لذت تیراندازی رو دو چندان میکنه ولی فکر نمیکنم بدرد شرایط ایران بخوره . نداشتن نمایندگی فعال در ایران ، یعنی یک اشکال ساده در سیستم چکش ولو سلاح پیش بیاد سلاح کلا از کار میفته . تعمیرکار متخصص ؟؟؟ فکر نکنم کسی داشته باشیم .
بفرض اگر این مدلها روزی وارد ایران بشه تکلیف چیه ؟

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#3
درود کامران جان

از جهتی برای بحث ایران باید عرض کنم که حق با شماست و نبود پشتیبانی یک ایراد محسوب میشه ولی در کل از لحاظ فنی باید عرض کنم که برای اونوریها این سیستم یک حسن بزرگه و اینکه اگه ایراد پیدا کنه فقط قطعه مربوطه تعویض میشه و سلاح کاملا به حالت فابریک بر میگرده و عملا بحث تعمیر منتفیه ، میشه بهش گفت تعویض .

ارادت

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان