اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 8 رأی - میانگین امتیازات: 2.88
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
رویدادها و مباحث عمومی بنچ رست و فیلدتارگت
#1
درود 
در این تاپیک اخبار و رویدادها و موارد عمومی مربوط به بنچ رست و فیلدتارگت ارایه میشود

ارادت

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#2
درود خدمت دوستان

ضمن تبریک باید به اطلاع دوستان برسونم
انجمن بنچ رست و فیلدتارگت خوزستان به همت دوستان خوزستانی تاسیس و شروع به فعالیت نموده و دوستان جنوب کشور میتونن با جناب اشتری در این خصوص مرتبط باشن ،
انشاله با همدلی و مشارکت فعال بتونید در رشد و ارتقا این رشته های ورزشی سهمی داشته باشید
زیر سایه حضرت حق
موفق و پیروز باشید

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#3
درود

دوستان در روز 23 تیر دوره اموزشی اشنایی با تیراندازی بنچ رست و فیلدتارگت در هیات تیراندازی استان تهران برگزار میشه دوستان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی هیات تیراندازی استان تهران مراجعه کنن.
http://www.shootingtehran.ir

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#4
درود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی فیلدتارگت کشور ترکیه در شهر ساکاریا- استانبول، بین دو انجمن غیر دولتی و مردم نهاد تیراندازی بنچ رست و فیلدتارگت ایران (irbfa) و ترکیه تفاهم نامه همکاری امضا شد.

باشار اوزتون و هومن دانشور  روسای انجمن های ترکیه و ایران این تفاهم نامه را امضا کردند تا علاوه بر توسعه رشته مذکور، فضای ارتباطی بیشتر بین ورزشکاران علاقمند دو کشور ایجاد شود.

فیلد تارگت از رشته های ورزش تیراندازی است که در آن تیراندازان با استفاده از تفنگ بادی به اهدافی در شکلهای مختلف حیوانات از فاصله ۸ تا ۵۰ متری شلیک می کنند.

مسابقات این رشته در شهر ساکاریا- استانبول در سه روز برگزار شد که رکورد قهرمانی هم در این مسابقه ۴۹ از ۵۰ امتیاز بود. در این مسابقه تیراندازانی از کشورهای اروپایی از جمله قبرس برای کسب تجربه شرکت داشتند.

تیراندازی از ایران در این رقابت ها شرکت نداشت؛ اما دانشور از تیم ترکیه دعوت کرد تا مسابقه مشترکی در ایران با حمایت یک اسپانسر برگزار کنند.

لینک خبر :

http://www.iribnews.ir/fa/news/1864529/ت...ن-با-ترکیه

تصور خبر:

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان