اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 38 رأی - میانگین امتیازات: 2.66
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
معرفی سلاح huben
#1
درود 
دوستان در این تاپیک یک سلاح جدید بنام هوبن huben k1 رو براتون معرفی خواهم کرد ،
ادامه در پست بعدی .....

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#2
درود

طبق اطلاعات ارایه شده در سایت تولید کننده، این سلاح ساخت هنگ کنگ میباشد،
نمونه این سلاح رو یکبار دیدم و یه چندتا شلیک هم باهاش داشتم، سلاح خوشدسته و بالانس خوبی داره ،
نکته قابل توجه در سلاح اینه که این سلاح طبق اعلام تولید کننده فاقد سیستم فنر و چکش برای شلیک بوده و از سیستم هوای فشرده برای باز کردن والو و شلیک استفاده میکند. (والو معکوس)
سلاح بولپاپ بوده و دارای قدرت قابل تنظیم از 8 الی 100 ژوله، و قابلیت شلیک نیمه اتومات رو هم داره ،
دوستا تو لینک زیر اطلاعات تولید کننده موجوده،
انشاله اگه اطلاعات کاملی دستم رسید براتون ارایه میکنم،
http://www.hubenairguns.com/product.html

ارادت

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#3
درود
فرصتی شد تا از سلاح هوبن huben k1 ورژن یک یه تست بگیرم، (اسفند 96)
در خصوص سلاح باید بگم که توازن وزنی و بالانس خوبی داره و خوشدسته.
از سیستم خشاب ثابت استفاده شده و خشاب اون در نمیاید که البته با توجه به ظرفیت بالای خشاب در کالیبر 22 این مورد مشکل ایجاد نمیکنن.
سلاح با ساچمه بارکودا مچ 22 گرین حدود 96 ژول قدرت داره که کورنو شد.
دقت سلاح در 25 متر تست گروپ شد، که نتیجه اون برای یک سلاح کاملا هانتینگ قابل قبول ولی برای تارگت خیر، گروه 25 متر در قدرت 80 ژول حدود دو سانت.
سیستم شلیک نیمه اتوماتیک اون با توجه به عدم استفاده از چکش و فنر بسیار نرمه و مثل باقی سلاحها لگد محسوس نداره که این امر تو بالا رفتن کارایی و دقت اون در شلیکهای رپیدفایر خیلی موثره و از مزایای سلاح محسوب میشه.
بطور خلاصه باید بگم بر عکس تصور برخی دوستان ، این سلاح یک سلاح دوکاره تارگتینگ ،هانتینگ محسوب نمیشه و کلا یک سلاح هانتینگه که به نظر من حتی با ژول بالا هم مثل تمام مدلهای دیگه فقط در فواصل زیر 100 متر دقت اون قابل اعتماد برای هانتینگه.

البته یک نکته رو عرض کنم و اینکه مدل تست شده مربوط به یکی از دوستان بوده و مرجع اون طبق اظهار ایشون دوبی بوده و پس از بررسی بعمل اومده مشخص شد که این سری وارد شده بسیار محدود استوک بوده و خرابی هم زیاد داشتن، لذا با این تست نمیشه زیاد قانع شد و نظر قطعی داد.

ارادت

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان