اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 19 رأی - میانگین امتیازات: 3.05
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
بررسی دوربین ویور weaver t36
#1
درود 

دوستان مدتی که در خصوص دوربین ویور weaver سوال دارند که در این تاپیک به زودی اطلاعاتی رو در خصوص این دوربین ارایه خواهم کرد

ادامه دارد......

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#2
درود
دوربین ویور تی36 از جمله دوربینهایی با زوم ثابت هست که با رتیکل کراس هیر cross hair که در واقع همون رتیکل ساده و بسیار نازکه ارایه شده قیمت اون در سایتهای جهانی از 440 دلار تا حدود 650 دلار ارایه میشه که همون عدد 440 به واقعیت نزدیکتر هست ، یاد آوری کنم قیمت اعلامی کمپانی ها در سایت خودشون اصولا مقداری بالاتر از قیمت واقعی و ارایه شده در فروشگاه و ... میباشد.
امروز فرصت زیادی برای نوشتن ندارم ولی پیرو سوالات دوستان بصورت خلاصه در خصوص این دوربین مطالبی رو عرض میکنم،
با توجه به نوع رتیکل این دوربین موارد زیر رو باید توجه داشت
1. این دوربین برای فیلدتارگت مناسب نیست، در فیلد تارگت زوم متغیر و ساید فوکوس بودن یکی از موارد کاربردی برای تیراندازه و البته رتیکل تاکتیکال و میل دات هم از موارد کاربردی تو این رشته است که در این دوربین دیده نمیشه.
2. در بنچ رست بادی برای فاصله 25 متر گزینه قابل قبولیه ولی برای فواصل بالاتر با توجه رتیکل ساده شخصا اونرو کاربردی نمیدونم چون عدم وجود میل دات در فواصل بالا که پرتابه به شدت تحت تاثیر عوامل جوی خصوصا باد قرار داره در این موارد یک نوع ضعف محسوب میشه (بحث کالیبره کردن دوربین و استفاده از رتیکل کراس هیر در اون مبحث جداگانه است که از این منظر در این دوربین مورد بحث نیست و بیشتر کاربرد در بنچ بادی و فیلدتارگت مد نظر بوده )
3. شفافیت خوبی داره و خطای پارالکس اون هم قابل قبول و خوبه
4. وزن اونهم نسبتا بد نیست و این امر میتونه هم حسن باشه و هم عیب که کاملا بستگی به شرایط و کاربرد استفاده اون داره ولی در کل یه حسنه.
5. قیمت اون هم در ایران در این تاریخ یعنی تابستان 1396 بالای سه تومن ارایه شده (3 الی 3500 ) که با توجه به قیمت جهانی و در قیاس با موارد دیگه یک مقدار شخصا فکر میکنم که بالا باشه البته نظر شخصی در این خصوص اهمیتی نداره و عرضه و تقاضا و شرایط روز و وارد کننده هست که رو قیمت تاثیر دارن.

با توجه به جمیع موارد بالا و در نظر گرفتن قیمت باید عرض کنم این دوربین برای فردی که یک دوربین تک کاره و یا بهتر بگم اختصاصی برای بنچ رست 25 متر بخواد بد نیست و میتونه گزینه انتخابی باشه ولی خوب رقیب های دیگه هم در این سطح داره ولی برای فردی که یک دوربین کاربردی برای فواصل مختلف و چند کاربرده چه در بنچ و چه در فیلدتارگت بخواد داشته باشه شخصا با این هزینه و شرایط توصیه نمیکنم و انتخابهای بهتری وجود داره.

لینک سایت تولید کننده
http://www.weaveroptics.com/optics/riflescopes/tseries

ارادت

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان