اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 5 رأی - میانگین امتیازات: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
مسابقات اسپیدسیلوئت و قوانین آن
#1
بسمه تعالی

قوانین اجرایی اولین مسابقه اسپید سیلوئت کشور 26 مهر و 11 آبان 1397 (نسخه اول)
مقدمه
مسابقات اسپید سیلوئت از سری رشته های جذاب تیراندازی تفریحی در فضای باز میباشد، این رشته در حال حاضر نوپا بوده و توسط چند کلاب تیراندازی در کشور امریکا مسابقات سالیانه و منظمی برای آن برگزار میگردد.
در این رشته، سرعت تیرانداز محک زده میشود و در واقع برنده مسابقه، تیراندازی است که در کمترین زمان ممکن اهداف مشخص شده را مورد اصابت قرار دهد، رکورد زمانی تیراندازان ثبت شده و مرجع انتخاب تیرانداز برتر قرار میگیرد.
این رشته در حال حاضر در چند کلاس مختلف برگزار میشود و قوانین آن در چند مرجعی که این مسابقات را برگزار میکنند مختصر بوده و پیچیدگی زیادی ندارند و اضافه شدن کلاسهای مختلف در زمان کوتاه (کمتر از دوسال) به این رشته نشان دهنده روند روبه رشد این رشته در جامعه تیراندازی میباشد.
این رشته برای اولین بار است که در ایران توسط انجمن IRBFA اجرا میشود، با توجه به اینکه هدف برگزاری این مسابقه معرفی این رشته به جامعه تیراندازی فضای باز ایران میباشد، با توجه به جامعه آماری تفنگهای بادی موجود درکشور و در نظر گرفتن جمعیت غالب این جامعه آماری تصمیم گرفته شد تا این مسابقه، در کلاس اوپن این رشته برگزار گردد که قطعا با توجه به قوانین مختصر ارائه شده در مراجع مختلف و همینطور اجرای آن به عنوان اولین تجربه، خالی از نواقص نخواهد بود، که قطعا در گذر زمان همچون رشته های دیگر (بنچ رست – فیلدتارگت و ...) روند رو به رشد خود را طی خواهد نمود. لذا قوانین ذیل نسخه اولیه تدوین شده (بر پایه قوانین مراجع جهانی) توسط نگارنده برای این رشته میباشد و قطعا در آینده نسخه های تکمیلی آن جهت این کلاس و کلاسهای دیگر این رشته ارائه خواهد شد.
بدیهی است که کلیه حقوق معنوی و ... این نسخه برای مولف محفوظ میباشد.(استفاده از این نسخه با ذکر منبع برای کلیه عزیزان و علاقمندان بلامانع میباشد)

......................................
.....................................

این نسخه از قوانین مسابقات اسپید سیلوئت (نسخه 1.1) در حال بازنگری و تدوین میباشد و از کلیه دوستان و علاقمندان دعوت میگردد تا پیشنهادات و نظرات ارزشمند خودرا جهت بهبود قوانین به نگارنده اعلام نمایند.

ایمیل : daneshvar_h@yahoo.com
سایت انجمن: http://www.irbfa.ir
کانال تلگرام انجمن: @irbfa
هومن دانشور- پائیز 1397



نسخه کامل قوانین اسپید سیلوئت ورژن 1.2 در پست بعد ارایه شده
.....

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#2
نسخه کامل قوانین اسپید سیلوئت ورژن 1.2

تهیه و تدوین : هومن دانشور پائیز 1397

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان