اطلاعیه : به تالار گفتگو انجمن بنچ رست و فیلدتارگت ایران IRBFA خوش آمدید ، در صورت بروز مشکل در ثبت نام لطفا مشکل رو در تالار میهمانان اعلام فرمایید تا در اسرع وقت رسیدگی شود ،

گروه تلگرام انجمن به آدرس زیر فعال میباشد https://t.me/joinchat/AAAAAEGwJN61nqzw34Trbw ادرس کانال تلگرامی انجمن Telegram.me/irbfa آدرسهای فوق را در مرورگر خود کپی و وارد کانال و یا گروه تلگرامی انجمن شوید

توجه :................... برای استفاده از مطالب و مطالعه موضوعات باید در سایت عضو شوید .......... برای عضویت لطفا وارد بخش ثبت نام شوید،........... مراحل ثبت نام ساده و کوتاه میباشند. .............. از آنجا که قوانین این انجمن بادیگر انجمنها متفاوت میباشد٫ لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن قوانین را به دقت مطالعه فرمایید. هرگونه فعالیت در انجمن به معنای مطالعه قوانین و پذیرش آن میباشد


امتیاز موضوع:
  • 40 رأی - میانگین امتیازات: 3.03
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HATSAN AT44 تفنگ پی سی پی هاتسان ای تی 44
#1
HATSAN AT44-10 W PCP
تفنگ پی سی پی هاتسان ای تی 44-10 چوبی
موجود در دو کالیبر 4.5 و 5.5
مشخصات فنی:
  1. وزن: 3.6 کیلوگرم

  2. طول لوله: 490 میلی متر

  3. طول تفنگ: 990 میلی متر

  4. سرعت: 295 متر بر ثانیه

  5. تعداد شلیک در هر شارژ: 70

  6. حداکثر فشار سیلندر: 200 بار

  7. حجم سیلندر: 180 سی سی

  8. انرژی: 40 ژول

  9. قنداق چوبی و سنتتیک
[تصویر:  Hatsan_44-10LANG(3).jpg]

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد
پاسخ
#2
درود

امروز مختصری به معرفی این سلاح محبوب میپردازم البته در خصوص ای تی 44 صحبت و معرفی زیاد انجام شده و به همین دلیل شخصا بطور مختصر نکاتی رو در خصوص اون که شاید کمتر بهش پرداخته شده عنوان میکنم.
مشخصات عمومی سلاح در پست قبل عنوان شده،  این سلاح در چند تیپ مختلف در بازار ارایه شده که درواقع بجز مدل لانگ بقه تماما تفاوتهاشون در تیپ و مدل قنداقه، ک دوستان در سایت تولید کننده میتونن مشخصاتشون رو بطور کامل مطالعه کنن،    فقط در مدل لانگ حجم کپسول بیشتر و طول لوله هم بلند تر شده که قدرت رو از 40 به 52 ژول ارتقا داده که البته وزن سلاح هم بالاتر رفته و شخصا بالانس مدل نرمال رو بهتر میدونم.
و اما نکات قابل ذکر اینکه،   دستان یادشون باشهکه  این سلاح در اصل طراحی انگلیسیه و مربوط به کارخونه وبلیه و در اصل تفکر طراحی اون انگلیسیه.
این سلاح طبق ورنو گرافیهایی که انجام شده دارای شات استرینک سینوسیه و از 200 بار تا حدود 130 بار 3 خشاب شلیک میده با تلرانس شلیک حدود 12 الی 15 متر یعنس شلیک اول و اخر در اون فشار تقریبا سرعتشون یکیه و بعد از اون افت فشار و سرعت رو بصورت مشهود خواهیم داشت که برای شکار تا فشار 100 بار هم قابل استفاده خواهد بود.
این سلاح یکی از سلاحهاییه که قابلیت تیونینگ خوبی داره و به نوعی در این خصوص انعطاف پذیره،   با نصب رگولاتور در مخزن اون شاهد تلرانس و عملکرد خوبی خواهیم بود.  یکی از موارد جالب در سیستم چکش اون هست که یک دوشاخه یو شکل بعد از برخورد چکش به والو درواقع چکش رو قفل میکنه و باع میشه که نوسان جریان والو کم و دقت بالا بره عکسش رو براتون پیوست کردم.
این سلاح به راحتی به تبپ بالپاپ هم قابل تبدیله که در این خصوص کارهای خوبی در ایران انجام شده.

به هرحال نسبت به قیمت موجود در بازار ایران یکی از گزینه های خوب برای یک پی سی پی دقیق و کم هزینه است.

به زودی کورنو گرافی اونرو براتون ارایه خواهم کرد.

ارادت

توجه:

- نقل مطالب سایت فقط با ذکر منبع مجاز میباشد


فایل‌(های) پیوست شده تصویر (ها)
   
پاسخ


پرش به انجمن:


کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان